Retour

Ben jij niet tevreden over je bestelling kun je het pakketje retourneren. Dit kan binnen 14 dagen,
indien het product niet in gebruik is genomen en nog in originele staat is. De retourkosten zijn voor de klant. 

Oorbellen kunnen in verband met hygiëne helaas niet geretourneerd worden. 

De geretourneerde artikelen zijn de verantwoordelijkheid van de klant totdat ze bij Jiss in ontvangst zijn genomen. Wij adviseren om altijd gebruik te maken van een Track & Trace code, zodat de retour te allen tijden getraceerd kan worden. Wanneer wij geen retour ontvangen kunnen wij deze niet verwerken en het moment dat er geen retourbewijs geleverd kan worden, vervalt de retour procedure. 

Wanneer de retour in ontvangst is genomen zullen wij dit verwerken en het aankoopbedrag exclusief de verzendkosten terugstorten op het rekeningnummer dat gekoppeld is aan de bestelling.

Wij controleren alle sieraden voor het versturen, mocht een sieraad alsnog beschadigd aankomen,
neem dan direct na ontvangst contact op met jiss@info.nl

Ruilen is niet mogelijk, na het retourneren dien je zelf een nieuwe bestelling te plaatsen. 

Verzenden

Wij versturen alle bestellingen met een Track & Trace code. Indien een pakket niet aankomt en de Track & Trace status ‘niet geleverd’ aangeeft, 
neem dan contact op met jiss@info.nl. Let op! Indien de Track & Trace status een leverdatum met tijd en het juiste gewicht aangeeft
dat de bestelling op het opgegeven adres is geleverd, kan Jiss niet aansprakelijk worden gesteld.